De website speelt een belangrijke rol in de dienstverlening aan onze klanten. Zo is eén van de sterke punten van zowel de oude als de nieuwe website de ‘Kennisbank’, waar we artikelen uit het Vooruit! magazine op publiceren, maar ook nieuwe artikelen aan toevoegen die onze product managers schrijven. Dat zorgt ervoor dat we goed gevonden worden op belangrijke onderwerpen rond veevoer, zoals op duurzaamheid en gezondheid. Ook ‘Kijk op Gras’ is in een nieuw jasje gestoken, zodat melkveehouders nog eenvoudiger iedere week de groei en kwaliteit van het verse gras kunnen bijhouden.
Wat in de afgelopen jaren sterk veranderd is, is het bezoek via een mobiele telefoon of tablet: inmiddels is de helft van al het bezoek mobiel. De nieuwe website speelt hier dan ook sterk op in, onder meer met afbeeldingen en teksten die zich automatisch aanpassen aan het formaat van het beeldscherm.
Neem een kijkje en reageer
De komende maanden zullen er her en der nog puntjes op de ‘i’ worden gezet en pagina’s worden aangevuld. Loop je tijdens je bezoek aan de website ergens tegen aan? Kan bepaalde informatie mooier of beter? Laat het ons dan weten, zodat we jou en andere bezoekers nog beter van dienst kunnen zijn.
Foutje gevonden? Laat het ons weten!Over de auteur
Simon de Ridder
Hoofd Marketing & E-business